reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek H. Eliáš

Marek H. Eliáš

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hyena je hyena je hyena. Zoznam autorových rubrík:  KlokaNovinyŠpitálske zážitkyPrírodopisPanic RoomAktuálneDivnosprávy(Ne)KultúraSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Slová sa minuli, zvyšok je ticho

Marek H. Eliáš

Slová sa minuli, zvyšok je ticho

Moja sestra mala prednedávnom narodeniny. Dostala kyticu. Peknú. Štefan sa narodil v tom istom roku ako ona. Aj jemu som niesol kvety. Na pohreb. Tá istá sestra mi zmontovala smútočnú kyticu, ktorá sa pridala k podobným a k vencom. Až keď som pred kostolom čítal smútočné oznámenie, som si skutočne pripustil nepríjemnú realitu. Dovtedy som bol ochotný veriť, že to bolo iba nejaké nedorozumenie. Húf ľudí na cintoríne asi chcel veriť tomu istému.

  • 23. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 600x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu