reklama

Načo nám je UFO?

Paranormálne javy sú obrovským lákadlom, ktorému neodolajú milióny návštevníkov kín, čitateľov kníh, internetu či divákov televízie. Existujú tisícky nadšeneckých klubov skúmajúcich všetko záhadné, od kruhov v obilí cez blízke stretnutia všetkých druhov až po strašidelné domy a hrady. Najlepšia záhada je poriadne spektakulárna, nič tak nepoteší dušu záhadológa ako bujarý poltergeist rozbíjajúci nábytok. Ale v tomto ohľade som výnimkou. Najviac ma fascinujú drobné, nenápadné, ale o to nepochopiteľnejšie záhady.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu
(zdroj: Stock.xchng)

Ak ste sledovali Hyenoviny, už poznáte moje skúsenosti s dňami zvanými Sviňa a paranormálnymi električkami. Už viete, že so mnou sa neoplatí chodiť na dovolenku a poznáte môjho šialeného ponožkového démona. Možno tiež patríte k ľuďom, ktorí si všímajú tieto drobné, nenápadné, ale úžasné paranormality.

No dobre, niekedy na tom nie je nič úžasné. Ako keď sa vám Deň Sviňa zmestí do šestnástich minút. Prídem zo školy, v schránke nájdem účet za elektrinu. Mastný. Povzdychnem a vojdem do bytu, zapnem počítač. V maili mi radostne zapípa ďalšie odmietnutie od ďalšieho nádejného zamestnávateľa. Chcem si odpútať myšlienky od neradostnej reality nejakým milým nenáročným filmom, pripojím externý disk s nezanedbateľnou kapacitou. Disk žalostne škvŕka a ja sa len zdesene prizerám, ako umiera. Porazený na hlavu si idem urobiť kávu. Elektrická konvica svieti, svieti... ale nezohrieva. Je po nej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stojím uprostred kuchyne a bojím sa pohnúť, lebo hocikam čo len pozriem, všetko sa na hovno obráti. Pätnásť minút. V šestnástej mi príde mail, ktorý mi trochu oneskorene pripomenie, že som zabudol zrušiť členstvo v požičovni DVD a po mesiaci členstva zadarmo mi iniciatívne strhli z už aj tak vydrancovaného účtu dvadsať dolárov.

Našťastie, všetky zlé mocnosti si to pre dnešok so mnou vybavili a odišli škodiť inam. Paranormálne sily sa vedia prejaviť aj menej škodlivo a menej nenápadne. Napríklad ovládajú predavačov v trafikách. Odkedy som prišiel do Austrálie, vždy, keď si pýtam zapaľovač, dajú mi oranžový. No dobre, raz som dostal červený, ale inak je to celkom v réžii paranormálneho javu. Spomedzi všetkých možných druhov zapaľovačov všetkých možných farieb mi vždy dajú oranžový. Nechápem, prečo. Oni sami nevedia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Musíte uznať, že s takýmito zážitkami sa skutočne nepotrebujem zaoberať lietajúcimi taniermi. Stačí zájsť do trafiky a užívať si nevysvetliteľno v menšej, no o nič menej záhadnej miere.

Marek H. Eliáš

Marek H. Eliáš

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hyena je hyena je hyena. Zoznam autorových rubrík:  KlokaNovinyŠpitálske zážitkyPrírodopisPanic RoomAktuálneDivnosprávy(Ne)KultúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu