reklama

Deň ôsmy: a našťastie krátky

Po všetkých tých dobrodružstvách, ktoré našu milú psychiatriu postihli v posledných týždňoch, nastal pokojný deň. Aspoň relatívne. Tanečnicu premiestnili opäť do uzavretého oddelenia (neviem, prečo) a dostala z toho celkom slušný hysák. Novým prírastkom sa stala dôkladne zahalená moslimka v siedmom mesiaci tehotenstva a kvalitnou paranojou. Personál teda čelí ďalšej zaujímavej výzve. "Pôrod sme tu ešte nemali," skonštatovala jedna sestrička.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Včerajší nový prírastok vzbudil medzi pacientmi aj personálom celkom slušný záujem. Veľký a potenciálne agresívny chlap si vyžiadal značné opatrenia - žiadna sestra sa k nemu nepriblíži bez mužského sprievodu a niekto väčšinu času nenápadne hliadkuje, či sa v jeho okolí nestrhne nejaký rozruch. Zatiaľ sa nič nestalo, ale jedna pacientka je z neho úplne na nervy a kedykoľvek sa objaví v jej blízkosti, obviňuje ho, že sa jej vyhráža zabitím.

Neviem, ako to s ním chcú riešiť, lebo po tom, ako som si prečítal jeho históriu, som z neho nervózny aj ja. A to mám oficiálne zákaz sa ním zaoberať, keďže som iba študent, aj to všeobecného ošetrovateľstva. Privítal som zákaz približovania k nemu s úľavou - ešte stále sa totiž neosprchoval... Čo je ďalší dôvod tešiť sa, že dnes nás šéf zmeny poslal domov o hodinu skôr.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ostávajú už len dva dni. Čo mi pripomína, že sa musím venovať projektu do školy a vyplňovaniu nechutného lajstra, ktoré vyžaduje komora sestier. Mám sa na ňom vyjadriť, ako postupujem k nadobúdaniu rozličných absurdných kompetencií. Väčšinou sa na to len sprosto pozerám a vôbec nechápem, čo odo mňa chcú. A rozmýšľam, či pri tom obrovskom počte absolventov každoročne v celom štáte tie kraviny niekto vôbec číta... Mám silné podozrenie, že nie.

Marek H. Eliáš

Marek H. Eliáš

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hyena je hyena je hyena. Zoznam autorových rubrík:  KlokaNovinyŠpitálske zážitkyPrírodopisPanic RoomAktuálneDivnosprávy(Ne)KultúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu